ثبت_نام_وان_ایکس_بت

آموزش تصویری قدم به قدم ثبت نام در سایت وان ایکس بت فارسی 2024

ثبت نام در وان ایکس بت یک قدم اساسی به سوی جهان پر جذابیت شرط‌بندی و بازی‌های آنلاین است. این مقاله به شما یک راهنمای جامع فراهم می‌کند تا با گام‌های ساده ثبت نام کنید و از تمامی امکانات این پلتفرم بهره‌مند شوید.

شما برای ثبت نام در وان ایکس بت به 3 روش، ثبت نام از سایت که به دو روش عضویت از طریق ایمیل و یا شبکه های اجتماعی (تلگرام) میسر می باشد و روش سوم عضویت از طریق اپلیکیشن رسمی وان ایکس بت (روش پیشنهادی) می باشد.

ثبت نام از طریق وب سایت به روش ایمیل

پس از ورود به آدرس رسمی سایت وان ایکس بت از طریق لینک زیر با دو روش از طریق ایمیل و یا شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها مواجه می شوید.

ورود بدون فیلتر به آدرس رسمی

در صورت فیلتر بودن سایت، با VPN کشور های: کانادا، برزیل، هنگ کنگ، ژاپن، سنگاپور، کره جنوبی، امارات، ترکیه، یا هند وارد شوید.

همون طور که ملاحظه می کنید دو روش ثبت نام در سایت هست که در این قست به روش اول یعنی عضویت از طریق ایمیل می پردازیم.

فرم ثبت نام از طریق ایمیل

1. پست الکترونیکی

وارد کردن آدرس ایمیل یکی از اولین مراحل ثبت نام است. اطمینان حاصل کنید که از یک آدرس ایمیل فعال و شخصی استفاده می‌کنید. این ایمیل به عنوان اطلاع رسانی‌ها و بازیابی رمز عبور شما استفاده می‌شود.

2. شماره تلفن

وارد کردن شماره تلفن همراه مطمئنی برای برقراری ارتباط سریع با شماست. این اطلاعات به منظور امانت حساب و تأیید هویت شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. لطفاً کد کشور خود را نیز وارد کنید.

3. نام و 4. نام خانوادگی

وارد کردن نام و نام خانوادگی شما مرحله بعدی است. این اطلاعات به منظور ساخت حساب کاربری شما و ارتباط شما با جامعه وان ایکس بت استفاده می‌شود.

5. تاریخ تولد:

تاریخ تولد شما یکی از اطلاعات مهم برای اثبات هویت شماست. اطمینان حاصل کنید که تاریخ تولد دقیق خود را وارد کرده و از استفاده از اطلاعات جعلی یا نادرست خودداری کنید.

6. رمز عبور و 7. تأیید رمز عبور:

انتخاب یک رمز عبور قوی از اهمیت بالایی برخوردار است. از ترکیب حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها برای افزایش قدرت رمز عبور خود استفاده کنید. حتماً رمز عبور خود را به یاد داشته و آن را به اشتراک نگذارید.

با تکمیل این گام‌ها، شما حساب کاربری خود را با موفقیت ایجاد کرده‌اید. حالا می‌توانید به جهان جذاب وان ایکس بت وارد شده و از انواع بازی‌ها و شرط‌بندی‌های آنلاین لذت ببرید.

وان ایکس بت با امکانات فراوان، پشتیبانی 24/7، و تجربه کاربری شگفت‌انگیز، به شما فرصت می‌دهد تا به یک تجربه شرط‌بندی بی‌نظیر دست یابید. با ثبت نام در این پلتفرم، از تخفیفات و جوایز ویژه نیز بهره‌مند خواهید شد.

بنابراین، با یک ثبت‌نام ساده، به جهان هیجان‌انگیز وان ایکس بت خوش آمدید! به راحتی و با اطمینان، بازی کنید و از تمامی امکانات این پلتفرم برخوردار شوید.

ثبت نام از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

در این روش شما می توانید از طریق تلگرام خود در سایت وان ایکس بت ثبت نام نمایید. لازم به ذکر می باشد در این روش گاها کد تایید از طرف تلگرام ارسال نمی شود که در این صورت باید به دو روش دیگر که در همین مقاله اشاره شده است مراجعه فرمایید.

در این بخش شما باید با کلیک بر دکمه ی ثبت نام به صفحه ای دیگری که از طرف تلگرام باز می شود شماره خود را که قبلا در این شبکه اجتماعی ثبت نام نموده اید، وارد نمایید.

فرم ثبت نام وان ایکس بت از طریق تلگرام

سپس کد دریافتی از اپلیکیشن تلگرام را می بایست در فرم مربوطه وارد نمایید تا به صورت اتوماتیک و خودکار وارد دنیای 1xbet شوید.

عضویت از طریق اپلیکیشن موبایل وان ایکس بت (روش پیشنهادی)

این روش در مقایسه با روش های پیشین بسیار ساده تر و در محیطی کاربر پسندتر می باشد که متاسفانه فقط در گوشی های اندروید امکان پذیر می باشد.

از ویژگی های این روش عدم نیاز به فیلتر شکن، هم برای ثبت نام و هم برای ورود به وان ایکس بت در اغلب موارد می باشد، بنابراین برای کاربران ایرانی و فارسی زبان وان ایکس بت، بهترین و آسان ترین روش پیشنهادی 1xbet-farsi3.com می باشد.

ابتدا می بایست اپلیکیشن وان ایکس بت APK را از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود اپلیکیشن اندروید

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن اختصاصی و رسمی 1xbet بر روی گوشی موبایل اندروید، می بایست اپلیکیشن را باز کرده (ترجیحا بدون فیلترشکن)، و بر روی Registraion کلیک نمایید.

فرم ثبت به شکل زیر می باشد که می بایست تمامی قسمت ها را پر کرده و روی تیک سبز رنگ پایین صفحه کلیک نمایید.

فرم ثبت نام وان ایکس بت از طریق اپلیکیشن موبایل

 

  1. Surname: در این فیلد می بایست نام خانوادگی خود را به صورت لاتین مانند hasani وارد نمایید.
  2. First name: در این فیلد می بایست نام خود را به صورت لاتین وارد نمایید مانند ali.
  3. Date of birth: در این فیلد می بایست تاریخ تولد خود را به صورت میلادی وارد نمایید.
    جهت تبدیل تاریخ تولد شمسی به میلادی به سایت تایم دات آی آر مراجعه نمایید.
  4. E-mail address: در این قسمت آدرس ایمیل خود را که برای شما قابل دسترسی می باشد وارد نمایید.
  5. Enter password: رمز عبور را به صورت حروف انگلیسی متشکل از حروف بزرگ، کوچک، اعداد و کاراکترهای خاص وارد نمایید، برای مثال : Iraniplayer@24
  6. Repeat password: رمز عبور قبلی را مجددا در همین فیلد وارد نمایید.
  7. Promo code: کد جوایز و تخفیفات می باشد که اغلب در بخش های مختلف سایت 1xbet قابل ملاحظه و استفاده می باشد که البته می توانید این بخش را نادیده گرفته و خالی بگذارید.

در بخش پایانی 3 گزینه می باشد که با انتخاب و یا عدم انتخاب که البته انتخاب گزینه آخر الزامی می باشد به ثبت نام خود با کلیک بر روی تیک سبز پایان دهید و به دنیای 1xbet وارد شوید.

  1. Receive news about events by e-mail: دریافت خبر و اعلان های وان ایکس بت از طریق ایمیل.
  2. Receive outcomes of my bets by e-mail: دریافت نتایج برگه های ثبت شده پیش بینی من از طریق ایمیل.
  3. I confirm that I am over 18 years old: تایید می کنم که بالا 18 سال می باشم (الزامی).

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش تصویری قدم به قدم ثبت نام در سایت وان ایکس بت فارسی 2024»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا